Peminat Novel

Wednesday 27 August 2014

Masih ada lagi novel terpakai!!!

Assalammualaikum kpd pengunjung blog saya:)

Ramai wassap/msg saya bertanyakan novel-novel apa lagi yg saya nak jual...

Masih byk lagi!!!!. Meh pilih novel-novel yg berkenan di hati dan wassap saya utk yg berminat nak beli.




Kala Menunggu- RM 15
My Miss- RM 14
Jangan Merajuk Sayang - RM 16
Biar Jarimu Kugenggam- RM 25
Ops! Zulaikha- RM 19
Suamiku Pemalu - RM 16


Qaseh Imani- RM 16
Segalanya Mungkin- RM 20 SOLD
Salju Sakinah- RM 14
Menunggu Kereta Api- RM 20
Takdir Cinta- RM 16


Akhir Sebuah Cinta - RM 18
Hadirnya Cinta- RM 10 SOLD
Aura Cinta - RM 14
Tinggallah pujaan - RM 14
Seindah Sakura - RM 13
Sakitnya Sayang - RM 19
Hak Cinta - RM 15
Percayalah...-RM 15
Pelangi Membeku- RM 14


Aku Mahu Kamu - RM 16
Dia Pengantinku- RM 16
Amar Farish- RM 16 SOLD
Hanya Dia Tahu- RM 14
Gemersik kalbu- RM 14


Kuseru Kasihmu- RM 14
Kuseru Nur Kasih- RM 18
Cinta Untuk Sedetik Lagi- RM 15


Bini Aku Tomboy Ke/ RM 13 SOLD
Cintaku Bukan Murah - RM 17




Kuseru RIndu Itu- RM 19
Sayang Sekelip Mata- RM 14
Andainya Dia Untukku- RM 15
Dan Hati Pun Berkata- RM 14
Sebelum Nafas Terhenti- RM 14
Cantik Itu Luka- RM 20
Gaduh-Gaduh Sayang- RM 15  SOLD
Diriku Usah Dicari- RM 11


Gurauan Berkasih- RM 24
Oh, Mama Tiriku- RM 15
Kerana Kasih- RM 13
Jatuh Cinta Lagi- RM 14
Valentina Nervosa - RM 13








PERHATIAN: Senarai novel-novel yang dijual

1) I Love You, Stupid
2) Tuhan Lebih Tahu
3) Perlabuhan Kasih
4) Perempuan Lindungan Kaabah
5) Status Hati Dia Milikku 
6) Awak Jangan Nakal
7) Syurga di Wajahmu
8) Suami Tanpa Cinta
9) Jangan Jatuh Cinta

19 comments:

  1. Cinta 200% ade

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy ada jual novel cinta 200%, blh pm sy
      maszael@yahoo.com

      Delete
  2. Salam kak. Saya sedang mencari satu novel lama ni tapi saya x ingat tajuk dia. Kalau tak silap saya, nama hero dia adam dan dia ada adik bernama maya lepas tu dia jatuh cinta dengan heroine ni yang selalu pakai tudung putih, roommate heroin dia bangsa cina. Kalau kak tahu dan ada novel tu, reply saya k. Thanks. :)

    ReplyDelete
  3. Assalam novel bawah lindungan kaabah ad lagi x?

    ReplyDelete
  4. Untuk semua dosaku by rin ahmad ada x? Kalau ada tlg whatsapp 0139334553

    ReplyDelete
  5. Sy nk novel gurauan berkasih

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Novel i love u stupid brapa rm?

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. salam sis novel jgn jtuh cinta berapa sis

    ReplyDelete
  11. Sy ada jual novel preloved jgk.I love u stupid ada.mau ke?

    ReplyDelete
  12. salam sis . saya ada mencari novel ariani . karya dan penulis saya tak ingat . novel ni kisah benar terjadi kat pasir panjang kuala terengganu . kalau sis ada boleh email saya 😌 - ainasyamira86@gmail.com

    ReplyDelete
  13. salam Sis. saya mencari novel dan mimpi pun bersatu karya izza aripin. kalau Sis ada jual novel ni atau pun kenalan yang ingin menjual novel ni sila email saya nasrulalias4@yahoo.com

    ReplyDelete