Peminat Novel

Wednesday 6 August 2014

Selamat Hari Raya




Assalammualaikum w.b.t

Selamat Hari Raya kepada pengunjung blog ini, maaf dipinta...bak kata tagline kat astro kita kosong-kosong ok! :)

Setelah sekian lama berehat meng-update koleksi novel terpakai yang nak dijual, saya akan mula cuba mengaktifkan diri kembali..harapnya kali ni tak menghilang lagi lah ek.

Boleh wassap/msg saya 017-2524917 untuk sebarang pertanyaan ataupun hantar email ke alamat ini (novelterpakaimurah@gmail.com).


Untuk makluman pengunjung blog:
 
 1) Novel saya jual adalah koleksi novel yg lama-lama, so kalo ada yg tanya novel baru (baru sebulan-dua keluar di pasaran), saya belum berniat nak jual lagi..hehe..

2) Penghantaran akan dibuat selepas pembayaran dibuat.  

3) Untuk hari bekerja, saya akan pos selepas working hour. Manakala, hari Sabtu/Ahad mengikut jadual pejabat pos beroperasi. Minggu pertama setiap bulan/public holiday, pejabat pos akan tutup, so tiada sebarang penghantaran akan dibuat. 

4) Alhamdullilah, saya menjalankan sistem jual-beli yang jujur (anda bayar, saya akan pos), makanya saya harap anda juga berniat sedemikian. Kita bersama-sama mencari keredhaan Allah dalam kita berurusan setiap hari.



No comments:

Post a Comment